prov, prov och prov

Nu ska jag slita mig från min kära gitarr för att övergå till lite roligt pluggande, har nämligen so-prov imorrn, vilket ja alltid fruktar. De är så himla svåra tycker jag, och jag är nog inte ensam.
Men jag får hoppas på de bästa, ja brukar alltid lyckas fixa till mig ett vg iaf :) men fan va roligt de skulle va å få mvg på ett prov i so någon gång.. men den gången kommer nog inte så länge som jag går på asplund iaf. Men men, man kan inte få allt :)

Ska också skriva på no-uppsatsen, fast det gör jag nog imorrn, för den ska vara inlämnad på fredag. Fast vi frågade Fredrik idag om vi kunde skicka in den under helgen, och det gick bra :) så där fick jag iaf en extra dag.

Sen hörde jag också för någon dag sen att vi har nationella prov i engelska nästa vecka på torsdag. Usch, engelskaproven brukar också vara svåra faktiskt. Hörövningsprovet (?) som vi hade förre veckan var iaf grymt svår :S

Trevligt vecka att se fram emot, right ? :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

jättetrevlig, jag är absolut inge trött på alla prov och uppsatser å så, inte alls :)

2008-04-09 @ 20:13:28
URL: http://sofiesoderstrom.blogg.se
Postat av: Ida

Haha, nej inte jag heller. gillar dom verkligen :P

2008-04-09 @ 20:32:57
URL: http://everysecond.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0