medicate

Idag var det nationella prov i skolan, och vi hade inte fått reda på någonting förutom att de va idag. Och det sa dom förre veckan. Vi hade vikarie på svenskan och engelskan igår, så dom sa inget om vart vi skulle ha nationella eller så. Och vi tänkte inte på att fråga, och jag och många andra hade totalt glömt bort att det var prov överhuvudtaget, så jag åt en apselsin till frukost, inget mer, och sen fick jag sitta utan mat så länge. Tur att jag hade ett äpple med mig iaf.

Provet gick iaf ganska bra, fast det blev nog som vanligt att ja bara svamlade om en massa onödiga saker. Men det får duga, ja tyckte ja uttryckte mig bra på engelska iaf. Det är ju inte samma krav som man har när man skriver en svenskauppsats iaf får ja hoppas.

Efter skolan åkte jag och Jossi på våra kära mopeder och köpte varsin glass, vi åt den och körde runt lite, hämtade upp Josse och sen körde vi lite till. Det var så himla skönt, för de känns verkligen som vår nu :) Sen åkte vi alla hem till Jossi och åt mat och kollade på Rent Hus. Sen åkte jag och Josse hem, och nu ska jag snart lägga mig och kolla på oth :)

Imorrn blir det träning !



Här har vi tre kul hemma hos Josse i pyjamaserna för ungefär ett år sedan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0