infokomp

Idag har jag äntligen fått brev från gymnasiet i Karlstad :) och då blev jag glad, men det var bara ett papper med i brevet, och de står inte på något ställe om jag har kommit in eller inte , det enda som står i en liten ruta är att ; du som är antagen är välkommen till vår skola den 17 april.
jaha ? haha, ja vet ju inte ens om jag är antagen :) men men, de kanske kommer ett till brev, annars får jag väl ta å ringa då :)

När jag fick brevet kände ja mig nervös också, då kändes allt så riktigt, att jag ska flytta, byta skola. Kommer liksom vara helt själv första dagen, ingen som jag känner. Det är lite skrämmande, men ändå himla kul att prova något nytt, jag är ganska säker på att ja kommer hitta någon kompis i klassen iallafall :)

Sen det där med lägenhet, det är verkligen inte lätt med det, men jag och Jessica letar och letar, så hoppas vi hittar något. Om någon av er läsare vet något om en ledig lägenhet någonstans, så säg till :D för vi är öppna för alla förslag :)

Ha de !

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du får brev senare om du är antagen.

2008-04-09 @ 18:42:09
URL: http://droptheworstline.blogg.se
Postat av: Ida

jaså :) va bra då.

2008-04-09 @ 19:30:48
URL: http://everysecond.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0