sjukis.

aa igår då, så åkte vi ju till filipstad. trodde de skulle va konsert ja, men de va direktsänt från en konsert i London. så vi satt i en biosalong å kollade. typ världpremiär på åå filma och skicka genom satellit elr digitalt elr va dom sa :S :P haha, jaja. sov i bilen hem och sen somna ja direkt ja kom hem.
vaknade idag av att ja inte mådde bra, men drog iväg till skolan ändå. halva klassen va sjuka typ, och den hälft som va kvar hade ont i huvudet elr halsen elr nått. så då är de inte så konstigt om ja mådde dåligt också.
när ja kom hem gick ja åå la mig, sov ett tag, sen kom eva med alvedon och halstabletter, en halsmandeln har svällt upp så halva halsen är täckt :S och faan om de e halsinflammation igen, då skjuter ja mig. har redan haft det två gånger på ett halvår nu..
sen kom även farmor förbi med nässpray,
nu sitter ja här. ska nog lägga mig å kolla på film (sova) , sen kommer pappsi hem vid 10 och då har han köpt med dricka och glass till mig. tackitacki.
för övrigt så suuuuger de å va sjuk på helgen.
men förhoppningsvis smittar de inte så mkt, så då kan ja ändå träffa folk imorrn, för nu är ju sebb hemma också, då tänker ja fan inte ligga inne hela helgen utan honom :P
hah, fårse hur de blir.

krya på mig själv x)

Kommentarer
Postat av: Jessy

Krya på dig raring :);)

2007-09-08 @ 14:00:16
URL: http://droptheworstline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0