hear me

vaknade 20 i ett idag (: jävligt skönt å sova länge, har gått upp innan halv 10 varenda dag sedan förra helgen, även fast ja varit sjuk har ja vaknad halv 8-8 elr nått.. :S
jaja, pratade me pappa igår, och han ska köpa en kamera åt mig, den silvriga som jag visade i ett tidigare inlägg :) elr han ska betala halva, men han sa att ja kunde fråga mamma om hon ville betala en halva också, för då behöver ja inte betala nått :D den kostade ju bara 600 så 300 kr var va ju inte så jättefarligt iaf :)
sen fick jag också ett par nya hörlurar till mobilen av honom häromdagen , tacktack .
mina andra var trasiga, elr en funkade bara, den andra va de skitdåligt ljud i. så de va inge bra
sitter här nu, ska stäääda tror ja. sen kom josse nyss förbi med en hög läxor och skit.
två uppsatser och prov till onsdan (Y) myys, blir till å sitta med imorrn de, för idag måste ja som sagt städa undan här.



den blev de då :)

Kommentarer
Postat av: Jessy

Men herregud vad läxor ni får :s
Jag minns inte att vi hade så mkt läxor xD

2007-09-12 @ 20:20:46
URL: http://droptheworstline.blogg.se
Postat av: Ida

haha, jomen de har vi sörru. hårde tider nuförtiden (;

2007-09-12 @ 21:11:42
URL: http://everysecond.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0