i hope you know

är lite smålett just nu...
ska ju till stockholms skärdgård, ut med en båt. med mamma, markus å sören.
är väl liksom inte fel på de, men problemet är att vi ska va borta i TVÅ VECKOR ! fatta!, ja kmr aldrig klara de..
saknade efter alla här hemma kmr ju bara dagen efter att jag åkt. så hur fan ska ja kunna stå ut med att sakna alla i typ 14 dagar ?
aa, hur som helst så får inte jag ihop de iaf. ska verkligen försöka, för vafan, ja ser nästan aldrig mamma. och markus, han som ser fram emot att ja ska med. ja får väl försöka offra mig lite.
de andra problemet är att ja kmr hem den 19 och skolan början den 20 (Y) kmr hem vid 6-7 ! så då är de bara till å varva ner å sen sova, stiga upp å gå till skolan.
MEN, mamma har tagit ledigt åt mig, så jag behöver inte gå till skolan om ja inte vill den första dagen, men kan lika gärna gå ändå .. inte roligt å va hemma när alla andra är där x)
så man kan nästan säga att ja har en vecka kvar på mitt sommarlov. för båten räknas inte ^^
ÖRK, usch å fy å blä.
en positiv sak är att ja förhoppningsvis blir lite brun när ja e borta,
är man på havet så är man :D då fan ska ja inte va lika vit som nu iaf när jag kmr hem,
men bara för att jag tänker så, så blir de säkert pissväder båda veckorna. (Y)
jaja, gröna lund ska vi ju på också, och de kmr bli kul (:
sen ska vi också handla lite , tkr ja mkt om x)
fast pengar har ja väl inte så mkt av just nu, men får väl hoppas att mamma betalar en slant !


denna veckan så har ja,
måndag: moa och amanda va här under dagen, sen på kvällen drog ja till jessy å kolla på film me henne (:
tisdag: slappdag x) vid 7 åkte ja till sebb
onsdag: var med jessy, kollade på speedcross på tallhult med henne , sebb å ngr.
torsdag: kmr inte ihåg vad jag gjorde xD
fredag: jag var hos jossi, sen drog vi till victor, började kolla på en film. men drog hem å så kom sebb.
lördag: va lite i stallet med jossi, hjälpte till på en tävling x) annars inte så mycket, va till ica å såg sebb å jonas, sen kollade jag på 24 när ja kom hem :D
idag: har ja inte gjort så mkt, ja å jossi har varit till stallet igen, började regna när vi kom dit, och regnade konstant i två timmar sen. satt på en stol ute, inget paraply (Y) åhej va blöta vi blev x) är hemma nu iaf, och vi har tagit varsin dusch. sköööönt !

ja å markus i usa, ett tag sen x)
image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0