julafton

denna jul var som den förra, grön. elr iaf näst intill, låg kanske några flingor på marken.
men om man bortser från det så var den riktigt trevlig :)

saker jag fick var :
tre parfymer
en bh
nått smyckegrejs (örhängen och nått mer)
två presentkort
pengar
en klippning
duschkräm

och säkert nått mer ja glömt :P

var hos eva och firade, och där var även farmor, farfar, bjarka och otilia, och sjävklart pappsen :) kollade på kalle anka och åt mat, fikade även efter och åt en massa godis. jul är TREVLIGT.
efter firandet, kom andreas och hämtade mig :) åkte hem till honom och fixade ihop några lampor han fick, med toucheffekt =)
sen bytte även vi julklappar, och han blev väldigt glad över skärpet ja köpt., himla kul :)
och jag blev oxå väldigt glad över min present, britney spears parfymen ja länge velat ha :D

nu är det annandag jul, och idag ska jag umgås med jessica, ut och handla en julklapp till mamma, och packa, :)
för imorrn åker jag och andreas upp till mamma och firar nyår :) trevligttrevligt. så ja får nog mina julklappar av dom oxå :D

ni får ha ett gott nytt år allihop :) så hörs vi nästa år,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite skillnad på paket där du, ett skärp och en parfym :D

2008-01-01 @ 21:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0