it feels like tonight

nu sitter ja här och lussevakar me mig själv. ska ja vara ärligt så e de inte speciellt kul eller lika mysigt som jag trodde. har visserligen godis, dricka, film och datorn. men ja saknar en andreas att krama på också :) eller några kompisar att sitta och prata med. skulle inte sitta fel. men nu får ja göra det bästa av situationen (; och ja vill göra en ny desgin på min blogg, jag fattar det inte, men ja blir aldrig nöjd. så vi får se om de dyker upp nått nytt eller om denna blir kvar.
får inte vara vaken för länge heller, måste upp halv 6 imorrn, för ska samlas i musiksalen i skolan kl kvart i 7 imorrn. lucia på g. och vi ska ha 6 föreställningen (om ja räknat rätt) imorrn. hej jag kmr vara dö..
och denna helg kommer mamma och markus ner hit :) och vi ska hälsa på anette och min nyfödda kusin :D oj va ja älskar små barn (:
nej nu ska ja fortsätta smaska godis och göra nått.

image64

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0