design

sov hos jessy inatt, tobbe persson (känner för å skriva efternamnet) va också med.
ja valde sovplats först, så ja tog jessys säng ;)
va ute länge igår, och vaknade idag vid 12 ungefär. känner mig rätt trött nu :P
har inte haft för oss så mkt idag, slappat x)
städat rummet idag också :) skönt, men ja fattar inte , okej ja e väl rätt bra på å städa, asså de går fort menar ja, men e väl ungefär 39 ggr bättre på å skita ner. rummet kan va städat, och sen två dagar efter ligger de kläder å sånt full golvet (Y) aja,
imorrn blire skolan igen .. jobbigt ! sen följer emmö med mig hem :) va längesen,

på tisdag ska ja rida :D sen på onsdag ska ja, josse åå jossi ut å springa. tror ja iaf, :) sen har ja inga mer planer denna vecka,
sebb har flyttat nu också, jobbigt å inte kunna få se honom under veckorna =/ men men, får se honom på helgen iaf :)

känner att ja måste ändra design på min blogg också, kan få sånadär ryck ibland att ja verkligen vill de. men sen när ja sätter mig och ska börja blire tomt i huvet, vettefan hur ja ska göra :O men nu måste ja fan göra nått, för de ja har nu känns som ngt tillfälligt, så fult å tråkigt de bara kan bli x)

jojo, hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0