Good day

Idag har det varit en bra dag.

1. Det har varit superhärligt väder! (-blåsten)
2. Jag lyckades laga min favoritklänning (den vita tubklänning från bikbok) som hade gått sönder i dragkedjan.
3. Jag har röjt undan här hemma och fått massa tvättat + att jag nästan städat klart hela lägenheten.
4. Pappa kom hit för att hälsa på!
5. Vi åkte till siba där han fick tillbaka pengarna för sin mobil, när vi var klara gick vi in på expert för han skulle köpa en kamera, han köpte då en likadan till mig. FAN va gött, så länge jag har varit utan nu!! Tack igen pappa!
6. När han släppte av mig fick jag sms att min studentklänning har skickats så den kommer nog kaaaaanske imorn.
7. Alldeles alldeles strax kommer Jonas och hämtar mig så ja ska få snosa på han inatt, mmm va gott<3

Rätt okej dag va? Ja jag lägger mig i alla fall med ett leende på läpparna.

Så, godnatt gott folk.

Bara för att jag är på så bra humör så bjuder ja på denna fina bild från när vi var i gustavsvik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0