Tvättdag

Tjena!
Ja vad har hänt idag då. Skolan till klockan två och därefter så var det planerat att jag skulle till gymmet och köra spinning + core. Men när jag kom hem innanför dörren möttes ja av en nedbombad lägenhet. Så ja sprang ner till tvättstugan och fick en tvättid. Så istället så stannade jag idag hemma och tog tag i MASSA tvätt plus att jag har städat hela lägenheten. Shit va skönt det kändes! :-D Nu sitter jag i sängen i ett rent hem. Och plusset i kanten är att jag har unnat mig en liten liten chokladbit idag. Hehe.. Så den ska jag käka nu och njuta!

Nu ska jag bara slappa i sängen resten av kvällen. Och förut fick jag också reda på att jag har sovmorgon till halv 1 imorgon. Inte fy skam!



Här kommer jag befinna mig resten av kvällen ifall någon undrar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0