Resedag

Idag kommer det bli en lång resedag kan jag säga. Just nu befinner jag mig på bussen mot Hagfors som tar två timmar, när jag kommer dit dröjer det inte länge innan vi ska åka iväg mot mamma. Och från Hagfors till mamma tar det ungefär 4-5 timmar, och antagligen ännu mer idag när det är dåligt väglag.. Jaja, jag kan ju sysselsätta mig med att plugga lite körkortsteori då!

Igår åker jag som sagt till Jonas, blev ett lite minikalas där för Maria med smörgåstårta och kaffe. Sen blev det sängen ganska fort :-) Mysigt!

Men nu ska jag nog kolla på något Andra Avenyn-avsnitt när jag ändå åker buss och inte har något att göra.

Bjuder på en bild från i somars, på Louise födelsedag. Vi gick ner till vattnet och badade, drack lite cider och bara njöt av sommaren! UNDERBARA SOMMAR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0