Nya livet?

Jag skulle ju börja mitt nya liv nu som jag har sagt. Först och främst äta bättre än vad jag gör, är verkligen ett chokladmonster ja. Fasen va gott de är!! Jag lagade fullkornspasta, tonfiskröra och sallad till det förut. Var gött som tusan och sen sätter ja mig i sängen, och börjar äta på en chokladbit som ja fick i julklapp. Sen kommer ja på mig själv, och vad gör jag då? Jo, ja reser mig upp och går och slänger den sista chokladen. OH, cred till mig där. Ett steg, inte dåligt att jag slänger bort något som jag älskar så mycket, haha ;-)

Nu ska jag se Arn som går på fyran. Vill se Good luck chuck också på trean som börjar nio. Men ja antar att ja bara kan se en ;-)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Good luck Chuck är nog way mycket bättre än Arn. Arn är ju svenskt liksom.

BLÄ.

2011-01-02 @ 20:41:51
URL: http://ballonatic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0