Ny vecka

Ja idag börjar ännu en ny vecka, men än börjar inte skolan. Känns väldigt skönt att vara ledig en vecka till. Idag ska jag börja träna igen, även om jag fortfarande är lite förkyld. Men det verkar ändå inte vilja gå över så jag testar att träna och ser vad som händer, jag orkar inte sitta still längre.

Men innan träningen så ska jag in till stan och ha en körlektion. Nu var det ett tag sen jag hade det och jag har kört automat ett tag så jag undrar hur det går, haha. Får se om jag tar och solar lite efter det, min hy blir så jäkla mycket bättre om jag får lite sol då och då. Sen är det ju aldrig fel med lite färg.

nu ska jag klä mig och laga lite mat innan jag åker in till stan! Ha en bra dag.

Bjuder på en underbar bild från Avenged Sevenfold konserten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0