Måndag

Dags för ännu en ny vecka, och det gör mig inte så mycket. In i träningen och vardagen igen!

Helgen har varit mycket bra, fredagen spenderade jag hemma hos Jonas och på lördag åkte jag till Forshaga med moster för att fira lilla Alex som fyllde ett. Efter barnkalaset tog jag bussen till Hagfors och på kvällen tog jag mig min första biltur själv. Blev en hel del bil under kvällen!

Igår var jag, Josse och Jossi på innebandy en sväng innan jag satte mig på bussen hem till Karlstad igen!

Idag börjar skolan inte förens halv 1 så jag fick sova utan att ställa klockan, gött! Ska strax göra mig lite frukost och titta lite på tvn innan ja hoppar in i duschen och gör mig klar! Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0