Långhelg

Hej mina vänner!
Jag har haft långhelg, som de flesta. Alltså varit ledig idag. Det har varit en mycket bra helg måste jag säga. På fredag hade jag och Jonas myskväll här hemma hos mig, vi käkade lite gott och tittade på tv hela kvällen! På lördan sen så åkte vi hem till honom och sedan iväg å tittade på en bil. Lite käk på stan osv och sen hände inte mycket mer den dagen. Var kvar hos Jonas och sov över där!

Igår bestämde jag mig för att hälsa på Louise, så klockan 5 tog jag bussen dit och sov över hos henne! Väldigt trevligt :-) Började alltså dagen idag hos Louise och åkte sedan hem till Karlstad och iväg för att träna med Siri. Idag blev det ett Step-pass. Underbart!

Nu ska jag slappa i min säng ett tag innan jag ska sova, imorgon är det skola igen och även körlektion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0