Ingen rubrik

Tjenis!
Igår blev det lite annorlunda planer än va ja hade först. Efter skolan blev jag nämligen hembjuden till Siri på lite kladdkakebakning innan träningen. Haha värt? Men iaf, vi gjorde först lite käk, rostat bröd med egengjord ägg och räkröra som blev JÄVLIGT gött. Och efterrätten blev ju då kladdkaka som också va JÄVLIGT gött. Haha. Lite senare drog vi iväg på power yoga som jag har upptäckt inte riktigt är min grej, nej. På träning ska man svettas!!

Nu har jag precis vikt in min enorma klädhög, diskat min gigantiska diskhög och städat undan min stora dammsamling. Kändes skönt. Ska snart göra mig iordning och lite senare dra iväg till gymmet för å träna med Siri, nice!

Efter träningen kommer min Jonas och hämtar mig och så följer jag med och sover där :-) Ha en bra fortsatt dag!

En bild på lille Alex från hans 1-årskalas i lördags!




Ja och Siri innan yogan igår, taggade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0