Blueberry

Idag hade jag körlektion klockan 10. Och fasen va kul det var idag, gick riktigt bra. Dock hade vi en lite annorlunda lektion. När vi satte oss i bilen sa han "Nu ska vi ha en lektion där jag typ inte är med. Du får köra vart du vill nu i 60 min och så ska jag inte hjälpa dig så mycket". Så det var ju en utmaning att tänka ut ett mål och köra dit och tillbaka på 60 min. Sedan berättade han om jag gjorde något fel, vilket jag typ inte gjorde. Så jävla gött!

Vad har jag mer gjort idag? Jo jag gick till Stadium förut för att köpa lite träningsgrejer. Jag fick nämligen mina julklappar från mamma, Markus och mormor igår och då fick jag bl.a. ett presentkort på 1000 kr på Stadium. Så jag fick med mig ett par skor som det var halva priset på, ett par träningsbyxor och tre linnen och då har jag 150 kr kvar. Inte dåligt! :-)

Nu tittar jag på Andra Avenyn och städar lite, ska åka och träna om ungefär en timme, gött! Ikväll blir det Afrikansk dans med Siri!

Mellanmål idag. Uh va gött. Kesella me blåbär! Och lite jordnötter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0