Update

Tänkte att jag nu kan göra en liten uppdatering här eftersom jag ändå gjort om designen idag. Jag och Denise fotade i studion igår, mest för att hon ville ha bilder till sin blogg osv men sen blev jag också sugen så hon fick även fota mig lite!

Idag har det varit världens snöoväder så jag skippade träningen idag. Så himla drygt då jag inte har varit på Afrikansk dans på ca 2 veckor, så saknar det! Men förra veckan hann vi inte och idag så var bussarna grymt försenade så jag vågade inte ta risken.. Hade antagligen blivit så sen att ja missat passet sen vet man ju aldrig när jag kommit hem igen. Min moster sms:ade mig efter att hon stått ute och väntat på 6an i 45 min att hon hörde att de ropade ut på radion i bussen att bussarna från och med då inte följde tidtabellerna längre utan de kom när de kom. Snacka om kaos!

Jaja, imorgon ska jag till Nobel-skolan på morgonen och agera modell. Vet inte riktigt vad jag ska göra men jag ska få "fjäll" i ansiktet. Bli sminkad i något sjö/fisk/sjöjungfru tema tror jag :-) Lite coolt! På kvällen sen tar jag bussen till Hagfors och spenderar helgen där!

Nu ska ja se ett OC-avsnitt och sen sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0