Tisdag

Orkar inte dra denna dagen så långt. Har gått i skolan, redigerat vår projektarbetesfilm hela dagen och efter skolan så har jag och Siri köttat träning. Vi tänkte prova på att köra två pass idag, flera som gör det så vi tänkte "varför skulle inte vi orka?". Så vi körde först Afrikansk dans i 55 min och sen funktionell träning i 45 min. Inte så jobbigt som jag trodde. Men känns i kroppen, de gör det!

När jag kom hem efter skolan idag ramlade denna genom brevinkastet. Min hyresvärd frågade förra veckan om hon kunde låna min lösa kokplatta under lördagen. Självklart sa ja eftersom ja ändå skulle till Hagfors. Och idag fick jag alltså detta som tack. Det roliga är ju att det faktiskt är hennes kokplatta :-D Men den tillhör min lägenhet. Men i alla fall, så himla gulligt. En annan gång förra vintern knackade hon på och gav mig en påse nybakade lussekatter. Generöst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0