Party

HEEEY alla vänner!
I
skrivande stund sitter jag i min säng och väntar. Louise är också här och vi ska strax åka mot Hagfors... En kompis till Louise ska hämta en bil där och eftersökte en chaufför så Louise frågade om vi kunde åka med. Så tyvärr stannar jag inte kvar något, ska bara köra dit och hem igen. Men ska i alla fall passa på att hämta ut mitt körkort, har inte gjort det än! Haha.

Ikväll är det fest som står på schemat. Ska bli riktigt kul! Hela klassens tjejer ska ut, nästan. Det tråkiga är att vi inte kunde fixa något place å ha förfest på så vi får trycka in oss sex styckna hemma hos mig. Aningen trångt. Men jaja, vi har ett ställe i alla fall! :-) Tempel och 100 % party alltså ikväll, hoppas att jag får se många kända ansikten, och även okända för den delen!

Ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0