Sommarlovet är slut

Nu är det slut på det roliga, Cypern är en vecka borta snart och sommarlovet har tagit slut. Skolan har istället börjat, hur känns det? Både bra och dåligt. Känns bra att vara tillbaka i vardan igen men ändå känns det så tragiskt att allt annat roligt är slut som sagt.

Min vecka i Cypern var helt underbar. Runt 35 grader i skuggan och strålande sol hela veckan! Vi låg på stranden varje dag men hann också med att hyra en såkallad buggy, som en liten bil/cross sak, killarna var iallafall väldigt nöjda över den dagen, men vi tjejer var lite mindre glada kanske ;-) Jag fick prova på att köra och det var iallafall roligare än att sitta bredvid. Vi var också ute två dagar, i Ayia Napa, så då fick vi prova på lite goda, billiga drinkar.

Nu har skolan börjat igen och jag är inne på min tredje dag. Sitter nu och har multimedia, slutar om en halvtimme, så följer Sofia med mig hem och ikväll ska vi ut på Ankan och ha riktigt kul! 

Lite bilder från resan kommer upp nu:


Jag och Jonas i buggyn.


Jonas med sin pappa på axlarna, haha!



Jonas och familj som jag åkte med + Pär som inte är med på bilden :-)

En utekväll i Ayia Napa, här på en kareokeklubb :-) Supergoda Strawberry Daquiri's hade dom!

Jonas och hans syster Maria.

Sista dagen på stranden, då njöt jag extra mycket!!

Duschade av oss efter den hemskt långa och varma vägen upp från stranden.

Somnade i bilen påväg till flygplatsen, där var de supervarmt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0