Måndag

Då var första skoldagen avklarad. Jag har lite dåligt samvete nu, för jag tänker strunta i träningen idag. Jag som inte har rört mig ett dugg på hela lovet.. Men jag MÅSTE verkligen plugga lite teori, känner att jag har struntat lite i det nu ett tag, och det får jag inte göra. Måste även plugga lite skolarbete faktiskt. Så jag skippar ju träningen för en bra grej.

Men ja, sen behöver man ju lite energi under pluggandet,
så jag har köpt chips och dipp. Alltså förlåt kroppen, haha. Skippar träningen och köper chips å dipp, :-D Illa det låter. Men jag tror nog inte att jag dör för det ;-)

Gjorde föresten en väldigt god mat förut, första gången jag provade.
Jag köpte en hel kyckling, men rensade bara halva, kokade rosettpasta och sedan hällde jag i en creme fraiche som smakade fetaost och soltorkade tomater. Sen rörde jag ihop allt och åt tillsammans med lite babyspenat. De blev gôôôrgött. Tog kort på det, men det såg förjävligt ut, så ni får nöja er med hur det låter ;-)

Nu ska jag plugga lite! Ha en bra kväll!
Btw, fan nu är det mörkt när man kommer hem efter skolan, snacka om att man blir 10 gånger tröttare..

Kommentarer
Postat av: ems

haha, "tog kort på det, men det såg förjävligt ut"

gillade den kommentaren :-D

Men det lät jätte gott tyckte jag, fast minus kycklingen då :-)

2010-11-10 @ 00:03:03
URL: http://emmahartin.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha :-D Ja de var gott också ;-)

2010-11-10 @ 14:45:00
URL: http://everysecond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0