Snart helg

Denna helg är efterlängtad, vill bara att skolskiten ska ta slut nu! Och nästa vecka kommer gå så grymt fort. Dock måste jag plugga en hel del, men jag fyller år på onsdag och på fredag ska vi också ut. Plus att vi knappt har några lektioner. Sen är det i stort sett sommarlov!

Idag har vi nästan gjort klart hela broschyren, har en sak kvar, jag och Jack ska bli fotade imorn och vara med. Haha, kul å vara med i en broschyr om könsjukdomar? Jaja, man tänker ju inte direkt att de som är med i en broschyr om det har en sjukdom direkt, så jag får väl vara snäll och offra mig.

När vi slutat imorn åker jag mot Hagfors som sagt. Vet inte om de skulle bli brännboll med gamla klassen från 9an imorn? Hoppas på det :) Sen ska jag nog också bli firad under helgen eftersom jag inte kommer hem något nästa helg.

Idag fyller min älskade bror 10 år också! Grattttis! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0