Om ändå pengar växte på träd

Ibland får man ideér och min senaste superbra idé är att jag vill till USA och gå på Uproar festival. Mina två största favoritband kommer dit - Disturbed och Avenged Sevenfold. Sen kommer även Stone Sour dit och de är inte dåliga de heller! Jag har släkt i USA men det går ju också att bo på hotell. Men jävlar va kul det skulle vara. Efter sommaren någon gång är det.

JAG VILL DIT.
Sofia - vi drar :)

Det blir ju en himla kul resa
samtidigt som ja får se underbara band. Fan alltså.. är jag knäpp eller? Eftersom jag nu är så jävla sugen på det så har ja kollat runt på hur mycket det skulle kosta. Om vi ska bo hos släkten kostar flyg tur/retur typ 6000:- men om vi bor i Chicago på hotell så kostar flyg + boende ca 5600 :- (Det blir inte lika långt att flyga då, därför är det billigare). Värt att fundera på, absolut.

 

Måste också tillägga att Disturbed, Avenged Sevenfold OCH Stone Sour är aktuella med nya album snart. Lite nyfiken jag är. Disturbed's kommande album Asylum släpps snart! LÄNGTAR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0