OJOJ

Hoppsan, vad har jag gjort denna vecka? Inte bloggat iallafall. Märkte nu att det var en vecka sedan. Ja, jag har varit ledig en dag (Torsdag) och då sov Sofia hos mig. Vi var på bion Avatar. Grym film kan ja säga, och den ska absolut ses på bio!

Under helgen har det varit lugnt. Sov i grums hos Sofia på fredag. Under kvällen var vi hos Louise och färgade oss. Mörkbruna allihop (samma som förut) och sen klädde vi ut oss till killar. Jävlar va vi skrattade. Kul!
Igår var jag i min lägenhet med lite sällskap å tv hela kvällen :) Mysigt.

Idag har jag handlat och gjort lite sådana sysslor. Nu ska jag snart göra mat. Har lite potatisgratäng kvar, och något till de. Gott.

Sen ikväll blir det Johan Falk tror jag, trodde att Scream 3 skulle gå men verkar inte så? Jaja.

Ha de bra ! / Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0