Tisdag

Egen dag i skolan idag. Jag och Sofia redigerade klart vår film om tatueringar. Var vääääldigt drygt då jag har varit lite halvsjuk idag. Ont i halsen som fan så har inte kunnat svälja ordentligt och varit slö.
Vi gick från skolan efter lunchen. Jag, Sofia och Emma. Vi gick till freesun och solade och sen gick jag och Sofia till tandläkaren, jag hade bytt tid för jag ville inte dit precis innan branäs ifall jag skulle bli öm. Bytt bågar nu iaf, lite öm men det går.

Imorrn kan det bli så att jag stannar hemma om jag mår piss till morgonen. Vill inte bli mer sjuk för till helgen är det RALLY. Men vi får se. På eftermiddan ska jag iallafall till Felicia och spela in en sketch till vår kärleksfilm.

Nu dricker jag lite te som min kära Sofia har fixat åt mig <3 / Ida

Kommentarer
Postat av: josss

idddaaaaa, du har inte lust att göra en design till mig när du kan och har lust? =))))))

2010-02-09 @ 22:26:27
Postat av: Ida

Klaaart ja kan! :) Äre henriksson eller? :D Ja är lite sjuker och ska va hemma imorrn, kanske kan göra då om du vill? :)

2010-02-10 @ 19:46:50
URL: http://everysecond.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja de äre!:D ja va bra ;D ska jag skicka lite pics elle? :D

2010-02-10 @ 22:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0