Mina drömmar del 2

Kom ju faktiskt på att man kan tolka denna rubrik på två sätt. De kan ju också vara mina drömmar om livet, vad jag vill osv.

Och ja, vad är då mina drömmar? Jag vet faktiskt inte riktigt själv vad jag vill. Det alla strävar efter är väl antagligen att lyckas inom karriärer, skaffa en bra familj och ett fint hem. Men jag vet inte vad jag vill jobba med, inte vart jag vill bo osv. Men trots mina ynka 18 år i livet så känner jag att jag verkligen ska sätta mig själv först. Det är flera gånger som jag har gjort motsatta, och det har inte varit bra. Självklart kan man sätta familjen före någon gång osv, ni förstår säkert vad jag menar.

Men sen till den lite halvseriösa drömmen. Den har jag haft länge. I den drömmen vill jag bo på en stor herrgård med massa hästar någonstans nära skärgården. Jag ska ha en stor fin båt så att jag kan vara ute i min fina sommarstuga som är ute i skärdgården. Hemma på herrgården har jag min man och mina barn ;-) Låter väl fint va?


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken härlig drömm :) då kunde vi ha det jätte mysigt där ute i skärgården på sommaren :p Jag skulle komma o hälsa på dig jätte ofta och så skulle du få lära mig rida ;)

2010-12-16 @ 14:35:11
Postat av: louise

det var från migm din lilla louis :) glömde skriva de ;)

2010-12-16 @ 14:35:54
URL: http://louiiiseeeh.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha ja eller hur ;-) såååå jävla bra vore de! Du skulle inte hälsa på mig ofta, du skulle bo bredvid mig min vän ;-)

2010-12-16 @ 17:36:24
URL: http://everysecond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0