Idol

Åkte som sagt till Karlstad i lördags och direkt jag kom dit mötte jag upp Sofia, Emma, Siri och Siris kompis Amelia :) De va kul att få se alla igen. Sofia följde med mig hem och vi käkade pizza, äntligen kunde ja äta ordentligt!! Hon sov också kvar där.

Igår var vi och jobbade på Idol hela dagen. Blev riktigt trött, men kul vare! Jag och några till ska också hjälpa till på tisdag :) KUL.

Nu ska jag göra mig klar strax och åka in till stan, ska möta upp Josse där och jag ska nog även köpa en klocka som jag har tittat på ett tag :) Sen åker vi hit så hon får se hur jag bor och sen vet ja inte vad som händer mer under dagen.

Men vädret är fint, så ha en bra dag!!
Denna klocka ska jag antagligen köpa.


Kommentarer
Postat av: elin

Vilka var det mer än du som du känner som hjälpte till på idol :-)

2010-04-22 @ 23:54:40
Postat av: Ida

Svar: Det var jag och flera tjejer från klassen :)

2010-04-23 @ 13:44:21
URL: http://everysecond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0