Andra dagen

Idag jobbade vi också på Idol :) Andra dagen. Kan som sagt inte säga så mycket. Vi lunchade tillsammans med Laila, Andreas, Bagge och Jihde, de va rätt fränt faktiskt :) Satt och diskuterade skolan och beach 2010 bl.a. haha.

Började halv 8 imorse och
slutade vid sex ungefär. Rätt slut just nu och imorn väntar ett muntligt nationellt prov i svenska på morgonen. Är jag förberedd, nej! Usch, de kommer gå så dåligt. Men jaja, va ska man göra.. ska försöka läsa igenom mitt tal lite iaf, men som sagt. Bra kommer det inte gå.

Mina skor från Nelly hade
kommit när jag kom hem, skyndade mig att prova dom och ja höll tummarna hela tiden att de inte skulle vara för små. Råkade ju som sagt beställa en storlek för litet, en 36:a istället för 37. Men faktiskt så passade dom perfekt :) Så jävla snygga var dom, är verkligen supernöjd. Precis såna här skor som ja velat ha ett tag. BRA KÖP IDA.

Mina nya skor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0