Tisdag

Idag var det skolkort i skolan som gällde :) Hela klassen var svartklädda på överkroppen och vi hade brillor på oss. Snygga ? Haha, undrar hur de kommer se ut ja, våran plan gick lite i kras så det blev inte som vi hade tänkt oss riktigt. Men lite roligare än att bara sitta iaf :)

Gjorde inte så mycket under dagen mer än att måla klart min mask på Estetisk verksamhet, hade egen dag idag som sagt och har inte så många uppgifter än :)

Efter skolan drog ja hem en sväng och sen tillbaka till stan och mötte upp Jack. Vi gick till en kinarestaurang och keeeka mat :) Mumma! Snäll som har är så bjöd han mig också. Tusen tack! :) Gott iaf.

Nu är jag trött och ska sätta på Prison break och sen sova. Nöörd är jag ;) Men nu har jag inte mycket kvar att serien att se :(

/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0