My Home

Nu är jag hemma i Hagfors. Ligger på magen i sängen och är urtrött. Lite sömn inatt ? jovars. :P Ska iallafall snart dra iväg och äta lite me mina brudar Josse, Jossi å Emma :) Fast jag ska inte äta nåt, ska hem lite senare och äta god mat med pappsen så :)

Skolan idag var jobbig eftersom jag var så trött, men tur var det iallafall att det var media hela dagen, annars har jag grävt en grop å lagt mig i.
Tog lite "redaktionskort" idag. På medieproduktionen jobbar vi som om vi jobbade på en tidning. Vi är uppdelade i olika grupper och varje fredag ska vi ut å intervjua, ta med en fotograf (en från klassen) och skriva artiklar som vi sedan lägger upp i vår webbtidning. Roligt :) Idag skrev vi om namnbytet på skolan, intervjuade nåra lärare och elever, jag var feg och gick till Jack och intervjuade honom eftersom ja inte ville fråga någon ja inte kände :D

Ha en bra kväll! / Ida ♥

Bild från i våras när ja å Jack ställde upp å var fotomodeller :) Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0