Marabou Sensation

Inte haft tid till att blogga!! Jobbigt. Men jag har faktiskt haft en superbra vecka :) Nästan inte varit hemma något, men som sagt, hur kul som helst :)
Måndag: Fick tandställningen(de va väl inte så kul då kanske) och Felicia sov hos mig :)
Tisdag: Jag sov hos Louise i grums :)
Onsdag: Då kom pappa hit, sov faktiskt hemma :)
Torsdag: Följde med Jack till K-hamn :)
Fredag: Följde med Sofy hem, lite öl på kvällen, sov i grums :)
Lördag: Kvällen började här hos mig med tjejkväll. Jag, Malin(som fyllde 17!!), Felicia och Louise :) Vi åkte sen till grums och kvällen/natten slutade hos Louise :)
Igår: Va hos Louise hela dagen och orkade inte åka hem till kd så jag sov där inatt också.

ja, två nätter spenderade ja hemma, dock bara en ensam :) Men inte fel :D

Nu ska jag ta och städa min lägenhet lite, senare vid 4 ska jag ta och tvätta massssssa kläder.

Föresten så köpte jag hem den nya marabou-chokladen förut. Både två faktiskt :P Haha. Måste säga att ja gillade Hallon och Yogurth mest då ja inte gillar "klet" i choklad. Haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0