Wake up call

Ligger här i sängen nu, blev väckt av att Felicia ringde för en timme sen och berättade att hon inte kunde komma in till stan för hennes mamma fyllde år. Ajdå! Tråkig dag tänkte jag då.. Men ja ska nog faktiskt ta och sola nånstan kanske, vill hinna sola en gång till innan byn. Sen ska ja nog iväg till willys och handla :) De vore bra! Billigt och bra tillochmed.
Sen ikväll blir de ridning också, ska rida igen den gången som jag var sjuk =) Hehe! Så jag tror att min dag blir ganska bra ändå. Ska även prova på blonderingschampoot som ja fick av Andreas (egentligen vare hans kompis, men han ville inte ha de), om jag nu vågar. Fårse fårse.

Somnade direkt ja slog på family guy igår också kan jag berätta, trött som tusan va ja :O Haha =)

Have a gooodie goodie day allesammans ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0