Skolan

Jag sitter på veckans sista lektion just nu, och jag är fortfarande förvånad över hur jävla fort alla veckor går :) Tycker inte alls de va längesen vi började efter sommaren. Men det är ju alltid positivt ;) Hihi. Detta halvåret hoppas jag går så fort så det ryker, för jag vill ha sommar, ledigt och Andreas.

Ska alldeles snart dra tror ja, vi slutar egentligen vid 3 men jag har nog lyckats fixa skjuts hem :) Det återstår att se. Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, blev inte fest med Amanda, och jaaa.. alla andra är upptagna, vad blire då tro? Hemmakväll med far? Det lät inte så kul, men men.

Har nyss skrivit ut ett bokomslag som jag har designat, och Lars tyckte de va fint och sa att han skulle ha de å visa upp på lördag när de va öppet hus eller nåt. Jätteroligt att mitt namn står där.. Jaja, får väl vara nöjd över det antar ja. Haha.

Nej nu ska ja spela lite internetspel tills ja går ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0