Shiiiet

Sitter hemma i hagfors nu :) Har nyss kommit hem från tandläkaren. Ska få tandställning äre bestämt nu. Lite jobbigt, men jag fick bestämma själv. Och hellre har ja tändställning ett år nu, gratis och så har ja fina tänder, istället för att vänta med de, sen ångra mig när ja blir äldre. Nej, ska man vara fin får man lida pin :) haha.
Ska dock inte få den förens om nån/några månader. För de skulle skicka nåra bilder och blablabla. En massa krångel :P

Idag har jag ingenting planerat, är själv hemma också eftersom pappsen jobbar :) Funderar på att baka snickers eller nåt sen, skulle inte sitta fel ;) Hihi. Blir party även denna helgen också, men mina hagfÖÖrstjejer! Vet inte vart än, men de ordnar sig :)

Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0