Ridning

Hemma nu. Har just fixat bilderna till de förrförra inlägget ;) Haha.
Kan ju säga att ridning gick INTE bra. Usch å fy. Har inte fått rida någon häst som ja verkligen tyckt om än :P Sen tar de ju några gånger innan man lär sig hästen. Men iaf, den första gången fick ja rida en pigg häst som var känslig, andra gången en häst som gick bättre ju mindre man gjorde och nu en häst som är stark och som man inte får dra i. Och den sistnämnda "typen" kan ja verkligen inte med. Blir alltid att jag drar för mycket i slutet så de ballar ur då. Precis vad som hände nu. I början gick de bra, men tror de blir när ja ska kräva lite mer av den, så blire att ja drar eller nåt :O Måste lägga av me sånt ;) Haha. Men de är iaf nyttigt att prova olika hästar :) Largo hette hästen ja hade idag föresten.

Trött är jag nu, har gått litegrann idag också, lite när vi va på wåxnäs, sen i stan och sen hem från färjesta-affären (haha de sista va ju långt... ). Känns i benen lite :)

Imorrn äre den längsta dagen i skolan, 9-4 och jag ser inte fram emot det. Efter den ska ja dock hem en stund och sedan till moster Carina på sminkparty! Vuxen jag lät där. Men Carina sa att hon skulle köpa ett puder till mig :) Så det är ju perfekt, får kma dit å prova ut i lugn och ro sen betalar hon de, och det är nog inte billigt :O

Nu blev de väldigt långt här så jag ska sluta nu :)
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0