Pokerfäääjs

Sitter och DUNKAR musik me min dator. Riktigt dunkar (ni vet ju hur bra ljud de är i bärbara datorer) haha. Nu börjar jag bli festsugen :) Så ja sitter och väntar på att Josse ska höra av sig så ja kan gå dit och göra mig iordning.
Pappa va utan igår så han är lite sliten, och det innebär pizza för mig ;) Hihi, säger ja inte nej till. Så de blir de väl när som helst också :)

Igår sov jag hos Emma. Hann inte med så mycke efter matchen direkt, åkte dit och pratade lite, sen slog vi på en film som vi såg typ 20 min av sen somnade båda två. Då va klockan kanske 12 :D Och sen vaknade vi ungefär vid 12 idag igen, så lång sömn inatt ;) Uvilad och bra.

Back to the music ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0