ONÖDIGT

Usch va drygt de har varit med temavecka. Nu låter det som den är slut, och det är ju bara onsdag, men som sagt så är den slut för mig efter idag :)
Men iaf, vi kmr hit, pratar lite med mentorn sen får vi gå på olika "wooorkshops" som alla lärare kallar de. Drygt, sen äre ju som sagt ändå ingen som tar närvaro :O Idag gick vi och lyssnade på en tjej från skolan som berättade om sin barndom. Hennes mamma hade varit missbrukar och hennes pappa, aa. Helt dum i huvet, sen de killarna mamman hade haft hade misshandlat mamman osv. Så jävla hemskt att höra.

Sen kollade vi på en film, och nu har vi suttit vid datorn en halvtimme, ska sitta här en till, sen mat i en halvtimme och sen får vi välja på ett antal olika vanliga filmer. Hur jävla ovärt är inte de då? Sitta kvar i skolan och se en film som vi lika gärna kan se hemma :S det är ju inte direkt så att vi ska ha frågor på filmen eller nåt. Nej usch, längtar på så vis tills vi har vanligt schema igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill tipsa dig om den nya gratis supersidan FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-01-28 @ 15:38:04
Postat av: Cristin

Hejhej! besök gärna min blogg och prenumerera på bloglovin.com om du har det - vill du att jag ska prenumerera på din så skriv till mig och säg att du lagt till mig så lägger jag till dig efter det! :) Då kan vi kolla varandras bloggar! I min vblogg är det alltid modetips och annat kul… sexigaste bikinis och snyggaste väskorna/kläderna! NU ÄVEN EN MAGISK MUGG! Hoppas du gillar den!

Ha det super bra!

ccristin.blogg.se

2009-01-28 @ 17:57:37
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0