Omgörning

Måste börjar med att säga att jag har nyss gjort om lite i rummet. Eftersom jag fick en bärbar dator i julklapp, så ska jag inte längre ha kvar den stationära. Så därför ska alltså hela skrivbordet bort. Än så länge är datorn och skrivbordet kvar, eftersom jag inte har flyttat över allt jag har på den. Men så småningom så försvinner den alltså, och nu har jag ställt tv-bordet på platsen där skrivbordet stod :) Blir mycket större plats sen tror ja.

Igår gick ja å Felicia upp vid 9 -.- De va inte en fröjd, men vad gör man inte för att komma till Sunne så fort som möjligt ? ;) Tog som sagt halv 11 bussen, och jag satt och kollade på filmen Twilight på vägen dit. Hann inte klar, men ska se den mer sen tror ja :) Jag och Andreas gjorde ingenting, när ja kom dit la vi oss och sov i två timmar ungefär, sen åt vi frukost vid 3 xD Sen slappade vi bara. Skulle ha åkt till Ellen, men de blev för sent :P

Idag åkte ja hem vid halv 1, eftersom Andreas också åkte då. Samma tåg, fast han bytte i Kil. Och snart är han nog framme i Gbg skulle jag tro :) Nu är jag själv hemma, ska vila mig lite nu, sen dammsuga längeheten och sen göra mat. Ikväll blire kanske övetnattning hos Amanda i hennes nya lägenhet på Kroppkärr. Och imorrn börjar vi inte förens halv 11 om ja minns rätt, inte fel ;)

LATER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0