Nattsamtal

Hahahah, förlåt men jag måste bara säga att jag nyss fått världens roligaste samtal från min underbara pojkvän ;) Haha. Mest för att jag ska komma ihåg det själv, så de kan vara bra att skriva upp de i bloggen :)
Men iaf, han har ju avskedsfest idag hemma i sunne, och han skulle ringa, men de blev sent så ja ringde, och han bad direkt om ursäkt för att han inte ringt och ja märkte direkt varför. Haha, har nog aldrig hört honom så full ;) Men jag var snabb och spelade in honom, så nu sitter jag i min ensamhet och håller på å garvar ihjäl mig xD

Men mitt i allt detta så var han även hur söt som helst. Vill att du ska veta Andreas att ja uppskattar dig så enormt mycket, du är så jävla underbar! Puss på dig<3






Kommentarer
Postat av: Jessica

Själv var min så jävla full att han inte ens minns hur han tog sig in i lägenheten och däcka direkt han kom hem X_x x)

2009-01-17 @ 12:46:15
Postat av: paulina

vad ni ser söta ut!

2009-01-17 @ 14:28:00
URL: http://paaulina.blogg.se/
Postat av: paulina

svar. så liteså! :) vad händeri helgen då!

2009-01-17 @ 16:02:30
URL: http://paaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0