Lördag

Denna dagen har varit riktigt bra må jag säga :) Den började med en härlig sovmorgon, eftersom jag satt uppe ganska länge igår. Emmö kom hit och gjorde mig sällskap ett tag, och vi pratade om ganska mycket. Sen gick vi mot Josse, och så åkte hon, jag, Emmö, Jossi å Sara till Milano och åt pizza. Efter en stund kom även Denise :) Vi drog vidare mot filmbolaget och sedan mot Sara där vi verkligen har haft en pratkväll. De var riktigt trevligt tjejer :)

Nu är jag hemma som sagt, och min hjärna är ganska slut efter alla diskussioner :) Haha. Så jag ska ta och sova när som helst.

Måste bara lägga in denna bild. Ser så jävla gott ut, sommar, fest och lov!



Kommentarer
Postat av: paulina

svar. najs :) idag äre släktmiddag för min del!

2009-01-18 @ 11:01:59
URL: http://paaulina.blogg.se/
Postat av: Emms

Konstigt konstigt :S

2009-01-18 @ 16:06:39
URL: http://emm4aa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0