After

Nu har vi sett filmen, och jag kan direkt säga att jag förstod inte alls mycket. Den var ologisk och rörig, och till råga på allt på var det ingen text. Visst, ja förstår väl engelska, men de ska ju självklart prata så jävla otydligt, och med massa chips i munnen äre inte lätt ;) Så jag gav upp efter ett tag och hämtade datorn istället.

Nu sitter jag uppe på rummet och kollar runt på lite bloggar. Hade ganska många att läsa nu eftersom jag inte gjort de på länge.
Imorrn blir de packning för fulla muggar. Alla mina saker är utspridda precis ÖVERALLT. Så jaa, bara att börja plocka för mig imorrn ;)

CIAO

Kommentarer
Postat av: felicia

saknar dig med som sagt! föressten fick svaret på frågan av WTC förut också ;) hehe. <3

2009-01-06 @ 00:37:58
URL: http://ffflisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0