Trött

Denna dagen har inte varit rolig. Började som sagt me ont i halsen. Sen blev de bättre under dagen, damsög och diskade sen satte ja mig här. Kände att de kunde inte va förkylning utan de måste vara nåt annat, så ja ringde upp till Ruds vårdcentral. Ja skulle komma dit vid halv 4. Så ja gick vid 3, kom dit, tog prov sen skulle ja in till doktorn kvart i, men nej, kvart över blev klockan. Han kände mig på mig sen konstaterade han att de inte va förkylning men sa att ja va såpass svullen så han ville att en örondoktor skulle kolla på min (svullnaden hade gått upp mot örat). Så ja skulle till de stora sjukhuset, va påväg dit, så stoppade en sköterska mig och sa att hon skulle fixa skjuts, taxin kunde dock inte komma förens om 20 min (klockan 5) så ja satte mig å väntade. Taxin kom, en snygging körde ;) Gjorde min dag lite bättre. Kom till sjukhuset och då va doktorn på ett möte mellan 5-6 (Y)(Y)(Y) Satte mig ner och kände att ja höll på å svimmade för ja hade inte ätit nåt, sprang ner å köpte mat och sen upp å kollade på tv i väntrummet.

TILLSLUT fick ja komma in till doktorn, och aa. Halsfluss vare. Så nu ska jag äta pencillin i tio dagar.
Förlåt för ett långt inlägg, men ja kände att ja var tvungen att skriva ut allt, för usch va lett ja va på all väntan. Nu ska ja slå på ett Tila Tequila avsnitt och vila ;D Blir nog ingen skola imorrn heller, wihoo uttråkad...

BYEBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0