Lägenhet

Sitter nu i nya lägenheten :) Flyttade allting igår, gick riktigt snabbt och smidigt. Dock blev det skitväder när vi kom till kd, blev bara värre och värre. Jag tänkte inte på det utan plockade och hade mig här och pappa åkte hem. Sen kom jag på att jag var tvungen att handla. Tro inte fan att pekås hade stängt då. Haha, jättebra. Så jag fick ta bussen till wallinders och sen hem i regnet, utan paraply. Sen när jag kommit hem så skriver oscar och säger att han har ont i huvuder åså och hans pappa ville inte skjuts hit honom, så då vare bara att sätta sig på bussen igen och åka dit.

Vi gick iaf och köpte godis och sen hem till Oscar. Jag var supertrött så jag somnade ganska tidigt.
Imorse blev vi väckte av hans far, Oscar skulle på träning vid tio, så då tog jag och gick hem. Nu har jag precis duschat och ska ner till pekås och handla lite igen. Köpte bara bröd och sånt igår :)

Sen kommer Oscar igen tror jag. Ha de!

/ Ida

De kommer in bilder på lägenheten när jag är klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0