Shopp

Just de, va ute på stan en halvtimme eller nåt efter skolan förut. Hittade detta, t-shirten va på rea, därför köpte ja den. Ska egentligen inte handla nu, inte förens ja vet hur mkt pengar ja har råd att handla för :) Men men, trosorna å t-shirten gick iaf på 98, så de va inge farligt :) Tog också kort på min fina mugg, tycker att handtaget är så mysigt :) haha.



Jessy ringde nu också, hon skulle hem till Hagfors och hämta nåt spel, så jag är själv hemma idag ändå tills 10. Så ja får ta och gå ut och gå själv :) haha. Men vi åt tacos igår, och tänkte äta det idag också, och det är ju bra för mig då att hon inte är hemma, då blire mer mat till mig ;) haha !

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha din lilla tjockis :D

2008-09-09 @ 18:28:22
URL: http://squishy.blogg.se/
Postat av: Ida

OM jag är ;) hah

2008-09-09 @ 19:02:35
URL: http://everysecond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0