Tv

Yes, nu mina vänner sitter jag och kollar på TV. Det visas Family guy, som är väldigt roligt ;)
Idag gick jag direkt efter skolan till Willy's för att handla. När ja kom hem gjorde ja mig pannkakor och åt :D De va väldigt gott må ja säga. Fick lov att passa på nu, för jag har varit själv hemma idag och Jessy gillar inte pannkakor :(
Fick massa grädde över, så ja ska göra oboy sen med grädde i tänkte ja :) De drack ja för första gången för ungefär en vecka sen, hos Andreas, och de va väldigt gott :) Så då tänkte ja att ja kan använda min grädde som blev över till det ;) haha.

Nu lääängtar ja till fredag :) Partysugen. Men bara imorrn kvar, och fredag går fort, då äre föresten skolkort också :)

Haré!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0