Hungrig

Tjatja :) Nu är jag äntligen hemma, har bytt om till pjamasbyxer å klasströja, MYS :) Ska tända mina älskade ljus snart också, sen väntar på ja Jessy också. Hon kommer nog hem när som helst, och då gör vi mat, sen blire som sagt negerbollar till efterrätt ;) Mums.
Idag på bussen hem satte sig en lite kille framför mig, säkert i Markus ålder, och han prata i mobil, haha. Såg lite roligt ut, en så lite kille som pratar i telefon. Tycker faktiskt att det är lite dumt att vissa får telefoner så tidigt :O De flesta behöver de inte alls, okej om de nu behöver det.
Iallafall, shiiit va ja kände att ja saknade Markus då :O Vet att ja har sagt de flera gånger, men usch när ja såg en som fan såg precis ut som Markus bakifrån, ojoj va ja längtade efter honom då :') Ska bli härligt att träffa honom.

Nu har ja fixat  så att jag är ledig på fredag, gyttt!

Nä nu drar ja ett tag ;) Hejs svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0