Underbar

Idag har det varit ännu en underbar dag. Bara ÄLSKAR värme, sol och sommar :)

Jag gick iaf ut och lade mig på gräsmattan på baksidan när jag kom hem, låg och läste "Asyl". I Bikini, och varmt som tusan va de :) härligt. Sen helt plötsligt säger nån "Örru" bakom mig. Det var Andreas :) Han lade sig och solade med mig ett tag, och spelade fotboll :) Det var kul, sen åkte han hem, och då gick jag till Josse, sen kom Jossi. Vi gick ut på Hagfors, bara för att gå lite. Sen fick vi skjuts hem av Sebastian, och då gick vi och satte oss vid tv:n och slog på 4:an, för där började Talang, och där är ju Sebastian Krantz med, och det får man absolut inte missa. Herre min gud va han e snygg :)

Nu har ja kommit hem, och ja ska förmodligen kolla på ett oth-avsnitt eller nåt :) Bli trött, för imorrn ska ja och Jossi till styrkan vid 1, sen hem och äta, iväg till staffa för där var det ett "grillgäng" och sedan ska vi nog vidare till Sara där det också är ett "grillgäng" ;) Så det ska bli himla kul :)

Ha de !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0