Byn

Igår hade vi kul hemma hos Denise :) Dom hade tipspromenad, där man skulle gissa vem/vilka som var bästa på olika saker. Sen hade dom gjort olika "uppgifter" som utsåg vinnaren/vinnarna av personerna som va med på de frågorna :) Det var himla kul :D
Sen åkte vi ju också iväg till byn, och där var det mindre kul. Har blivit så besviken på byn alla de sista gångerna så ja vet inte vad. Men men, ja gick iaf ut en halvtimme innan det slutade så. Satt i bilen och väntade på de andra.
Jag tror att jag kom hem och somnade vid 3. Haha, men jag vaknade PRICK 12 idag :)

Mamma och markus kommer hit om kanske 3 timmar eller nått. Det ska bli kul å se dom :)

Sen har jag också kollat ut två klänningar från forever21 som jag ska beställla :D Tycker dom är väldigt fina =)



Och såhär ser den vita ut bak :)



Jag fick leta upp en ny klänning, och då hittade jag den där vita. Men innan det så kollade jag på en annan klänning, men den tog slut i storleken.. :( det var iaf denna här :



Nu ska jag packa, sen tror jag att ja ska ta å spela lite gitarr innan mamma kommer :D

Jag är borta tills på söndag också föresten, men ni får ha en bra vecka :) Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0